Søg i denne blog

onsdag den 13. august 2014

Århus, kreativitetsmode og økomad!



Tre små dage, så rejser jeg lige en uge til Kroatien. Endda i fantastisk selskab af min mand og to af vores bedste venner i bedste par stil. Jeg glæder mig så meget til en uge med strand, sol, oplevelser, masser af friskfanget fisk og ikke mindst lækkert selskab! Når vi kommer hjem starter jeg på min kandidat og bom så fik man lige brændt 2 1/2 måneds sommerferie af - det går alt alt for hurtigt! 
Heldigvis er den blevet brugt på afslapning, fritidslæsning, ikke så meget træning som jeg kunne ønske mig, men jeg har til gengældt fået set en masse mennesker jeg desværre ikke ser så tit fordi vi er spredt fra alle vinde rundt om i landet. Bla. var jeg her i weekenden i Århus hos min gamle, skønne, dejlige veninde Mathilde. Vi fik sludret og spist lækker økomad fra Glad i Århus, virkelig lækkert og frisk take-away mad til helt rimelige penge. Dertil selvfølgelig en masse rødvin - det hører sig til. Tjek det ud på hjemmesiden her: http://www.spisdigglad.dk - det kan helt sikkert anbefales! Som altid var det en fornøjelse, og som altid er jeg så idefyldt og inspireret til at indrette bolig og være kreativ, når jeg har været i selskab med Mathilde. Vi skulle selvfølgelig også på (glo)shopping i Århus og fald over de sødeste perlesmykker fra Mos Copenhagen. Vi har begge to altid haft en forkærlighed for store perlemorsøreringe, så I kan nok forstå at det var meget svært, at gå fra disse skønheder uden at købe. Men sådan er det altså, når man har prioriteret ferie i sit stramme SU-budget. Og hvad gør man så? Man laver dem da bare selv til under halv pris og får perler nok til at lave flere varianter. Her kommer et lille udpluk af resultaterne og lidt stemningsbilleder fra Århus. Så vil jeg vaske mere tøj og ligeså stille begynde af pakke min kuffert :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar