Søg i denne blog

fredag den 12. december 2014

Crinkle cookies til regnvejrskaffen

Crinkle cookies... Altså. Det lyder bare bedre end den danske version: rynkede småkager - ikke? :) Sådan nogen har jeg bagt i dag. Til alle censorerne der skal på arbejde i aften i det her virkelig virkelig nederen vejr for at sige det ligeud. De skulle have været med pebermynte som i opskriften, men det var åbentbart ikke til at drive op nogen steder, så det måtte blive helt klassiske chokolade cookies. Det tror jeg nu heller ikke der er nogen der brokker sig over :)
Jeg var jo til eksamen i går og det gik simpelthen over alt forventning. Jeg var meget tilfreds da jeg kom ud og det var som om der lettede et kæmpe pres fra mine skuldre og jeg har et helt andet overskud i dag end jeg har haft længe. I dag er også dagen hvor boligjagten er gået ind, da min kæreste og jeg skal flytte sammen. Men jesus - det er jo værre end julegaveræs. Hold da op hvor skal man være hurtigt - og hold da op hvor er et login til boligportalen dyrt!! Men man overgiver sig jo alligevel da det her med ventelister hos boligforeningerne går alt alt for langsomt.. pt er vi nummer 900 et eller andet..
Så dagen i dag er gået med at sove længe, rydde/vaske op, hygge, læse blogs (hvor jeg faldt over opskriften til disse cookies), julemusik og boligjagt. Det var helt perfekt og meget tiltrængt synes jeg. Nu vil jeg gøre mig klar, klæde mig virkelig godt på, og tage på arbejde!
Hav en rigtig skøn fredag derude :)

Opskriften findes her: http://www.chrichri.dk/foodhealth/the-sweet-tooth/2014/12/perbermynte-smaakager/

Som i øvrgit er en rigtig hyggelig og alsidig blog. Og så kan jeg godt li' Christiane :)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar